Szukaj

O marce By dziubeka

Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, okazałe kolczyki, kokieteryjne wisiory, eleganckie broszki. Biżuteria, którą cechuje niewymuszona elegancja; idealna do pracy, do noszenia na co dzień, ale również na wieczorne wyjścia. To oferta marki By Dziubeka.

GENEZA MARKI ›

Firma By Dziubeka istnieje od 2006 r. Jej nazwa wzięła się od imienia i nazwiska właścicielki – Anny Dziubek - głównej projektantki biżuterii i dyrektora artystycznego. By Dziubeka jest w 100% polską marką, którą wyróżnia wzornictwo produktów określane jako nowoczesne, kreatywne i oryginalne.

INFORMACJE O FIRMIE ›

Firma By Dziubeka ma swoją siedzibę w Tychach, gdzie zatrudnia kilkadziesiąt osób zaangażowanych w produkcję, dystrybucję i sprzedaż biżuterii. Posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Współpracuje z ponad  wieloma odbiorcami hurtowymi i znanymi sieciami jubilerskimi. Biżuteria By Dziubeka eksportowana jest do wielu krajów Unii Europejskiej, Rosji, Mongolii, Ameryki i Australii, Azerbejdżanu.

KOLEKCJE ›

Nowoczesne wzornictwo, bogata kolorystyka i aktualność modowych trendów to kwintesencja biżuterii By Dziubeka. Każdy sezon przynosi nowe kolekcje sygnowane logiem By Dziubeka. Chcemy, by nasza biżuteria była dostępna dla każdej kobiety, która chce odświeżyć swój wizerunek lub po prostu poprawić sobie humor kupując wyjątkowy drobiazg - mówi Anna Dziubek, właścicielka i dyrektor artystyczna marki - to dlatego pracujemy nad różnorodnymi kolekcjami starając się wyznaczać trendy w świecie biżuterii. Cały czas otwieramy też nowe sklepy, nie tylko w największych polskich miastach, by kobiety kochające modę mogły mieć przepiękną biżuterię w zasięgu reki.

PRODUKTY, KTÓRE KOCHAJĄ KOBIETY ›

Naszyjniki mieniące się blaskiem kryształów, topowe bransoletki i okazałe kolczyki z różnorodnych kolekcji By Dziubeka uwielbiają tysiące kobiet. Cenią je również styliści modowych pism i celebrytki.

KLIENTKI ›

Różnorodne kolekcje przygotowywane są z myślą o wymagających klientkach i nawiązują do aktualnych trendów ze światowych wybiegów mody. Marka kieruję swoją ofertę do kobiet w każdym wieku. Biżuterię By Dziubeka noszą szalone nastolatki bawiące się modą, dwudziestolatki ceniące oryginalność, businesswoman poszukujące biżuterii do pracy i kobiety dojrzałe wybierające dodatki na wieczorowe wyjścia.

WYDARZENIA I SUKCESY ›

By Dziubeka bierze udział w międzynarodowych targach biżuterii. Marka jest obecna podczas: Amberif w Gdańsku, Jubinale w Krakowie, Złoto Srebro Czas w Warszawie.

 

By Dziubeka, podczas targów "Jubinale 2011" w Krakowie, została laureatem nagrody “Golden Dragon” za efektywne podejście marketingowe i przykład dbania o Publicity. Na koncie ma również zwycięstwo w plebiscycie „Modny Produkt 2010” w kategorii Biżuteria i Zegarki podczas Warsaw Fashion Street 2010

ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE ›

By Dziubeka to nie tylko piękna biżuteria, ale również filozofia wspierania kobiet. Marka wraz z miesięcznikiem Cosmopolitan była współorganizatorem wielkiej międzynarodowej akcji: Opalaj się bezpiecznie. W ramach akcji dochód ze sprzedaży bransoletek przeznaczony był na walkę z rakiem.

Do akcji Opalaj sie bezpiecznie dołączyły znane i lubiane aktorki, które z dumą prezentowały bransoletki potwierdzające udział w przedsięwzięciu.

BY DZIUBEKA W MEDIACH ›

Marka jest szeroko rozpoznawana i doceniana przez stylistów największych modowych pism w Polsce, którzy wykorzystują biżuterię By Dziubeka w stylizowanych przez siebie sesjach zdjęciowych i artykułach o modzie. Biżuterię By Dziubeka można zobaczyć na łamach pism: Hot Moda & Shopping, Elle, Cosmopolitan, Olivia, Avanti, Shape, Pani, Twój Styl, Grazia i innych. Naszyjniki, pierścionki, kolczyki, bransoletki i broszki By Dziubeka noszą również gwiazdy m.in. Justyna Steczkowska, Marysia Sadowska, Agnieszka Popielewicz, Natalia Siwiec, Patrycja Kazadi, Marieta Szymoniak, Anna Bosak i inne.

STOISKA FIRMOWE I SIEĆ SPRZEDAŻY ›

By Dziubeka nieustannie poszerza sieć sprzedaży swoich produktów. Co roku na mapie galerii handlowych Polski przybywa stoisk firmowych marki.

Wszystkie firmowe punkty sprzedaży utrzymane są w podobnej stylistyce. Znakiem rozpoznawczym są białe, lakierowane meble wystawowe z podświetlanymi witrynami i dyskretnym logo marki. Biżuteria eksponowana jest kolekcjami.

Stoiska firmowe m.in. w Bielsku-Białej, Tychach, Katowicach, Krakowie, Cieszynie, Poznaniu, trzy w Warszawie oraz dwa stoiska we Wrocławiu przyjęły się z dużym entuzjazmem wśród klientek.

CELE, MOŻLIWOŚCI, ROZWÓJ ›

Poszerzanie sieci dystrybucji produktów jest jednym z najważniejszych celów marki. W związku z dynamicznym rozwojem By Dziubeka poszukuje partnerów biznesowych zainteresowanych współpracą w zakresie otwierania stoisk firmowych.

© by dziubeka 2012. all rights reserved
atom media interaktywne
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.