Szukaj
Często zadawane pytania
Czy można zamówić zestaw bez jakiegoś produktu, który nie przypadł mi do gustu? ›
 
Czy można zamówić zestaw bez jakiegoś produktu, który nie przypadł mi do gustu?

Tak, prosimy o złożenie zamówienia i w uwagach do zamówienia prosimy o informację jakiego produktu Pani nie chce, nasz Dział Sprzedaży skontaktuje się z w sprawie płatności i modyfikacji zamówienia.

Jaki jest czas dostawy? ›
 
Jaki jest czas dostawy?

W większości przypadków wynosi on do 3 dni roboczych. Jest to maksymalny czas, po którym paczka zostanie przekazana przewoźnikowi i następnie doręczona, zazwyczaj dnia następnego po nadaniu w przypadku firmy kurierskiej UPS i 3 dni w przypadku Poczty Polskiej. Należy tu wspomnieć, że w przypadku wzmożonego okresu wyprzedaży kompletowanie zamówienia może ulec wydłużeniu do 7 dni roboczych. W przypadku kiedy klient wybiera Pocztę Polską i nie otrzyma przesyłki na czas należy udać się do swojej placówki w celu lokalizacji przesyłki ( często listonosz nie zostawia awizo) lub kontakt z Działem Sprzedaży By Dziubeka. W przypadku firmy UPS jeżeli kurier mimo próby doręczenia nie zastanie klienta może zostawić przesyłkę w Acces Point, należy wówczas udać się do swojego punktu po odbiór lub skontaktować się z Działem Sprzedaży By Dziubeka.

Jak będą zapakowane moje produkty? ›
 
Jak będą zapakowane moje produkty?

Każdy produkt z naszej regularnej oferty jest zapakowany w atrakcyjny woreczek tiulowy, a zestawy są umieszczone na poduszeczce i zapakowane w pudełko firmowe. Dodatkowo, do każdego zamówienia dołączany jest Certyfikat Jakości. Na życzenie możesz kupić dodatkowe opakowania firmowe tutaj:http://www.bydziubeka.pl/kolekcje/opakowania. Produkty z Działów Outlet, Wyprzedaż, Final Sale są zapakowane w foliowe opakowania. Jeżeli potrzebujesz produkt na prezent konieczne jest dokupienie dodatkowych opakowań.

Jak dokonać reklamacji? ›
 
Jak dokonać reklamacji?

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Należy wysłać paczkę z reklamacją do siedziby sklepu internetowego - paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać z zakładki „Reklamacje i Zwroty”(klient nie ma obowiązku korzystania z formularza, ale pomoże w sprawnym rozpatrzeniu reklamacji)

Prosimy pamiętać o dołączeniu do reklamacji potwierdzenia zakupu towaru (może nim być np. paragon fiskalny lub faktura VAT. Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę (sklep internetowy) złożonej reklamacji.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę? ›
 
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak. Aby dokonać zakupu online z wysyłką zagraniczną należy złożyć zamówienie i skontaktować się z Działem Sprzedaży By Dziubeka celem ustalenia kosztów transportu i sposobu wysyłki do danego kraju.

© by dziubeka 2012. all rights reserved
atom media interaktywne
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.